CRM به شما امکان مي دهد فروش، بازاريابي، پشتيباني مشتري و موجودي انبار خود را در يک سيستم واحد مديريت کنيد. تجزيه و تحليل تعامل با مشتري، هدايت فروش و کمک به حفظ مشتري براي ايجاد روابط بلند مدت با مشتري توسط CRM که نوآورانه و در عين حال مقرون به صرفه است، انجام مي شود. نرم افزار CRM با ماژول هايي از قبيل سرنخ، فرصت، مخاطب، سازمان، يادداشت و موارد ديگر، به شما کمک مي کند تا فروش و بازاريابي کسب و کار خود را در حرکت چالاک تر کنيد.
CRM به شما بينشي در مورد بهترين کار براي مديريت هزينه هاي شما ارائه مي دهد. همچنين با ايجاد گزارش هاي دقيق تصميم گيري هاي مديران را ساده تر مي کند. براي سهولت در فروش، اطلاعات مخاطبين خود را در يک مکان اصلي ذخيره کنيد. همچنين، CRM به شما معيارها براي درک آنچه در فرآيند فروش شما مؤثر است يا نيست را نيز به شما نشان مي دهد.
امکانات
مديريت سرنخ
مديريت حساب
مديريت کمپين
يادآوري
گزارش هاي سفارشي و داشبورد
امنيت و دسترسي انعطاف پذير
مديريت تماس
مديريت فرصت
مديريت کارها
گروه بندي مشتريان
ورودي و خروجي از اطلاعات
درباره این سایت