ليست ذيل، بخشي از امکانات نرم افزار CRM براي نظارت بيشتر روابط کمپاني با مشتريان است:
مرجع: 10 تا از بهترين نرم افزار CRM براي مشاغل کوچک
خريد برترين ابزار مديريت ارتباط با مشتري براي آن بخش از کسب و کارهايي که پي به ارزش استفاده از آن را برده اند، انتخاب آن را تصميمي دشوار و مهم محسوب مي کنند.
بهترين نرم افزار CRM براي تجارت تان چه امکاناتي بايد داشته باشند؟ توصيه مي کنم که در قدم اول نيازمندي هاي کسب و کار تان را با ابزارها نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري منطبق داده و فکر کنيد که اين ابزارها به شما و بهبود تجربه مشتري چه کمکي مي کنند.
CRM يک باور بنيادين اقتصادي است. اين باور بنيادين با تغيير سازمان از روابط گسترده و کلي با انبوهي از مشتريان به تشکيل ارتباط مستقيم مشتري از طريق فناوري اطلاعات مي باشد.
مديريت ارتباط با مشتري به کار هايي گفته مي شود که يک شرکت براي مشتريان را تحريک کند که آن را دوست داشته و از آن خريد مجدد کنند.
مديريت ارتباط با مشتري يا CRM از اوايل دهه 1990، هنگامي که نرم افزار ها مبتني بر پايگاه داده شروع به همياري بيزنس ها براي گرد آوري اطلاعات بهتري در باره مشتريان نمودند، موضوع داغي بوده است.
کسب و کار ها براي پيش بيني رفتار مشتري، هزينه هاي زيادي را خرج نرم افزارهاي CRM (مديريت ارتباط با مشتري) مي مي نمايند.
راهکارهاي تکنولوژي در حوزه CRM سبب شده تا تا بيزنس هاي زيادي امکان اين را داشته باشند تا نتايج فعاليتهاي مارکتينگ خود را ارزيابي نمايند.
عملکرد هاي اصلي تجارت مانند مديريت زنجيره تأمين يا Supply Chain Management و CRM توسط پکيج هاي نرم افزاري استاندارد نظارت مي گردند.
منابع:
The ultimate top CRM features guide
درباره این سایت