CRM


مهم ترين امکانات نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري


 


ليست ذيل، بخشي از امکانات نرم افزار CRM براي نظارت بيشتر روابط کمپاني با مشتريان است:


 



  1. ايجادسطوح دسترسي به بانک اطلاعات

  2. جستجوي پيشرفته براساس فيلد هاي تعريف شده

  3. ايجاد بانک اطلاعات مشتريان

  4. ارجاع وظايف

  5. گزارش وظايف انجام شده و کنسل شده

  6. مشاهده فعاليت هاي روزانه يک پرسنل

  7. نمايش پراکندگي مشتريان بر روي نقشه

  8. ورود اطلاعات از طريق فايل اکسل

  9. ثبت گزارشات انجام وظايف و پيگيري ها

  10. مشاهده تمام سوابق ارتباطي

  11. دريافت خروجي در قالب فايل اکسل

  12. ثبت ياداشت بر روي اطلاعات کاربر

  13. ايجاد و تعريف فيلد هاي اختصاصي

  14. امکان ثبت مکالمات برروي اشخاص

  15. ايجاد وظايف روزانه براساس تقويم

  16. جستجوي سريع مشتريان

  17. امکان اتصال به voip

  18. ثبت قرارهاي ملاقات و وظايف بر روي اشخاص

  19. ايجاد دسته بندي هاي مختلف

  20. الحاق انواع فايل براي پروفايل اشخاص


مرجع: 10 تا از بهترين نرم افزار CRM براي مشاغل کوچک


مشخصات قدرتمند ترين نرم افزار CRM ايران چيست؟


 


خريد برترين ابزار مديريت ارتباط با مشتري براي آن بخش از کسب و کارهايي که پي به ارزش استفاده از آن را برده اند، انتخاب آن را تصميمي دشوار و مهم محسوب مي کنند.


بهترين نرم افزار CRM براي تجارت تان چه امکاناتي بايد داشته باشند؟ توصيه مي کنم که در قدم اول نيازمندي هاي کسب و کار تان را با ابزارها نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري منطبق داده و فکر کنيد که اين ابزارها به شما و بهبود تجربه مشتري چه کمکي مي کنند.


 


 


 



  1. آمارهاي مديريتي براي ديد 360 درجه نسبت به شرکت

  2. مديريت نيازمندي ها

  3. جريان کاري

  4. سفارشي‌سازي براي انطباق نيازمندي هاي شرکت با نرم افزار

  5. دسته بندي مشتريان

  6. اتصال به سامانه پيام کوتاه

  7. سادگي براي استفاده آسان تر و سريع تر از نرم افزار

  8. اتصال به مراکز تلفني

  9. مديريت کاربران و سطوح دسترسي

  10. پرتال مشتريان

  11. مديريت وقايع و رويدادها

  12. پشتيباني پس از فروش

  13. نسخه موبايل براي دسترسي ساده و راحت

  14. يکپارچگي با ساير نرم افزارها

  15. سامانه مديريت سفارشات


 


 


نتيجه پاياني درمورد نرم افزار CRM يا مديريت ارتباط با مشتري


 


CRM يک باور بنيادين اقتصادي است. اين باور بنيادين با تغيير سازمان از روابط گسترده و کلي با انبوهي از مشتريان به تشکيل ارتباط مستقيم مشتري از طريق فناوري اطلاعات مي باشد.


 


مديريت ارتباط با مشتري به کار هايي گفته مي شود که يک شرکت براي مشتريان را تحريک کند که آن را دوست داشته و از آن خريد مجدد کنند.


مديريت ارتباط با مشتري يا CRM از اوايل دهه 1990، هنگامي که نرم افزار ها مبتني بر پايگاه داده شروع به همياري بيزنس ها براي گرد آوري اطلاعات بهتري در باره مشتريان نمودند، موضوع داغي بوده است.


کسب و کار ها براي پيش بيني رفتار مشتري، هزينه هاي زيادي را خرج نرم افزارهاي CRM (مديريت ارتباط با مشتري) مي مي نمايند.


راهکارهاي تکنولوژي در حوزه CRM سبب شده تا تا بيزنس هاي زيادي امکان اين را داشته باشند تا نتايج فعاليتهاي مارکتينگ خود را ارزيابي نمايند.


عملکرد هاي اصلي تجارت مانند مديريت زنجيره تأمين يا Supply Chain Management و CRM توسط پکيج هاي نرم افزاري استاندارد نظارت مي گردند.


 


منابع:
The ultimate top CRM features guide


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : ارتباط ,مديريت ,افزار ,مشتري ,اطلاعات ,مشتريان ,مديريت ارتباط ,باور بنيادين ,فايل اکسلثبت ,افزار مديريت ,افزار مديريت ارتباط
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

طراحي سايت در اصفهان فروشگاه فایل طراحی سایت - سئو - تبلیغات گوگلی من خودم باخدای خودم گروه تبلیغاتی نقش و نگار طراحی مدرن اتومبیل خریدو فروش نقدو اقساط اتومبیل مقالات دیج ایمیج نقاشی ساختمان در شهریار گلشن یاد